0

< Terug naar klantenservice

Beschadigde of incomplete levering?

Mijn product is beschadigd geleverd

Balen dat je product beschadigd is binnengekomen dit kan wel eens gebeuren, maar geen zorgen, we gaan dit fixen! Volg deze stappen:

  1. Let op: Snel melden! Binnen 2 werkdagen na ontvangst moet het gemeld zijn.
  2. Maak 2 foto’s (let op max 2mb per foto!) van:
    • Duidelijke foto van het product en de schade
    • Foto van de verpakking met het verzendlabel (zelfs als de doos er prima uit ziet!)
  3. Stuur een e-mail naar info@goodbricks.nl met als onderwerp SCHADE & ORDERNUMMER en met de twee foto’s in de bijlage.
  4. Ons Verkoop-team pakt het vanaf daarop en belt je om de beste oplossing te bespreken:
    • Kosteloos een nieuwe zending regelen.
    • Het kapotte deel crediteren en je geld terugstorten.
    • Een korting bieden als je de schade accepteert.

Let op: Als je getekend hebt voor ontvangst, kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld voor transportschade. Als iemand anders je pakketje aanneemt, zorg dan dat ze op de hoogte zijn van deze procedure. Bellen is dus niet handig omdat wij bovenstaande info via de mail nodig hebben om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Tips bij een beschadigde levering

Bekijk dit even bij een beschadigde levering. We onderscheiden zichtbare schade bij levering en vermoedelijke schade bij levering.

  • Zichtbare schade: bij zichtbare schade aan het product adviseren wij je om het pakket te weigeren en de bezorger te vragen het pakket weer mee retour te nemen. Gewoon het pakket niet accepteren vanwege schade.
  • Vermoedelijke schade: bij vermoedelijke schade, maar niet zichtbaar door de verpakking heen, doe dan een notitie maken op de vrachtbrief of het aftekenapparaat. Staat de bezorger dit niet toe, zet dan gewoon een ‘X’ als handtekening. Zo weet onze klantenservice precies hoe hiermee om te gaan.

Mijn bestelling is incompleet geleverd

Is je bestelling niet helemaal compleet? Kan gebeuren, we fixen het snel voor je als je dit stappenplan volgt:

  1. Let op: Snel melden! Binnen 2 werkdagen na ontvangst moet het gemeld zijn.
  2. Maak 2 foto’s (let op max 2mb per foto!) van:
    • Duidelijke foto van het verkeerd geleverde product met artikelcode.
    • Foto van de pakbon zodat goed kan worden bekeken wat er mis is gegaan.
  3. Stuur een e-mail naar info@goodbricks.nl met als onderwerp INCOMPLEET & ORDERNUMMER en met de twee foto’s in de bijlage.
  4. Ons Verkoop-team pakt het vanaf daarop en belt je om de beste oplossing te bespreken:
    • Kosteloos een nieuwe zending regelen.
    • Een Pick-up & return / shop service of retourlabel aanmaken.
    • Een korting geven als je de verkeerde levering wilt houden.

Dat de bestelling niet compleet was kan komen omdat één van je producten even niet op voorraad was. Normaal gesproken stellen we je hiervan op de hoogte. Binnenkort kun je in dat geval nog een pakketje van ons verwachten. Het kan ook zijn dat een collega een foutje heeft gemaakt. In dat geval, neem zo snel mogelijk even contact op! We fixen het meteen zodat je het missende product snel in huis hebt!

Goodbricks.nl https://www.goodstore.nl wordt beoordeeld met een gemiddelde van 9,3/10 uit 879 beoordelingen