Mijn product is beschadigd geleverd
Balen dat je product beschadigd is binnengekomen dit kan wel eens gebeuren, maar geen zorgen, we gaan dit fixen! Volg deze stappen:
- Let op: Snel melden! Binnen 2 werkdagen na ontvangst moet het gemeld zijn.
- Maak 2 foto’s (let op max 2mb per foto!) van:
- Duidelijke foto van het product en de schade
- Foto van de verpakking met het verzendlabel (zelfs als de doos er prima uit ziet!)
- Stuur een e-mail naar info@goodbricks.nl met als onderwerp SCHADE & ORDERNUMMER en met de twee foto’s in de bijlage.
- Ons Verkoop-team pakt het vanaf daarop en belt je om de beste oplossing te bespreken:
- Kosteloos een nieuwe zending regelen.
- Het kapotte deel crediteren en je geld terugstorten.
- Een korting bieden als je de schade accepteert.
Let op: Als je getekend hebt voor ontvangst, kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld voor transportschade. Als iemand anders je pakketje aanneemt, zorg dan dat ze op de hoogte zijn van deze procedure. Bellen is dus niet handig omdat wij bovenstaande info via de mail nodig hebben om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!