0

< Terug naar klantenservice

Verzending en verzendtarieven

Status van je zending

Bij Goodbricks vinden wij het belangrijk dat je precies weet wat de status van je bestelling is.

  1. Orderbevestiging: Na je bestelling krijg je per e-mail een orderbevestiging.
  2. Digitale factuur: Ons verkoopteam checkt al je gegevens en stuurt je een digitale factuur voor je administratie.
  3. Track & Trace: Je krijgt een melding wanneer je pakket is ingepakt. Diezelfde avond is je pakket door DHL in gescand en is je Track & Trace actief.

Voor overige vragen staat onze klantenservice voor je klaar.

Gratis verzenden & tarieven

Gemak dient de mens, wij zijn erop ingesteld dat alle producten naar je worden verzonden. Het liefste doen wij dit natuurlijk gratis, maar dat zou betekenen dat wij de verzendkosten in onze productprijzen zouden verdisconteren. Dit vonden wij in bepaalde gevallen niet eerlijk voor de klant. Daarom vragen wij onder het bedrag van € 99,00 een bijdrage.

Vermelde prijzen zijn inclusief btw.

Bezorging in Nederland Bezorging in België Bezorging in Duitsland
Gratis boven de € 99,00
(anders € 4,95)
Gratis boven de € 99,00
(anders € 9,95)
€ 11,95

Afhalen

Als je ervoor kiest om je bestelling zelf op te halen, kan dit alleen op werkdagen tussen 8:15 en 16:45 in ons magazijn in Pijnacker. Zodra je bestelling gereed is om opgehaald te worden, ontvang je een e-mail van onze klantenservice. Doorgaans is dit binnen 1 of 2 werkdagen.

Voor pre-orders geldt dat je deze kunt ophalen op of na de releasedatum. Ook hiervoor ontvang je een e-mail van onze klantenservice om je op de hoogte te stellen.

Pre-order bestellingen

Als je bestelling een pre-order artikel bevat betekent dit dat wij de gehele bestelling niet eerder leveren dan de laatste pre-order datum die op de website stond aangegeven bij bestellen. Als je hebt gekozen om af te halen sturen wij een e-mail zodra de bestelling voor je klaarligt.

Goodbricks.nl https://www.goodstore.nl wordt beoordeeld met een gemiddelde van 9,3/10 uit 859 beoordelingen